26.2.13

Terpinggir........ataukah aku lebih terasa ??

Mestikah punyai perasaan ini.......apakah aku yg terlebih rasa?? Sebagai ibu,apabila anak2 tidak menghargai,percakapan mengguris hati,diri dijadikan bahan gelak ketawa.....perlukah ada rasa dihina?? Tak nak aku bersungut,akan ku belajar untuk telan semua perasaan ini sendirian!! Biar Allah menguji...kemudian pasti aku akan nampak HidayahNya disebalik semua dugaan ini. Rupa2nya.....inilah kasih tanpa syarat yg perlu aku pelajari! Jadi sebagaimana Diri yg sebenarnya....act as a lover,be a lover ,give love to all.....without expecting anything in return not even from yr children,yr parents and from your hubby. AR RAHMAN!AR RAHIM !.......that is what He is...and when you return as Mim,so shall you be Him! Thank you Allah.....may you unfold this Hijab and lead me through this path and make me clear of the Wisdom sat for me ! Terima kasih Allah....raikan cinta.

No comments: